Кадет Е (Kadett E) е представен през 1984 г., и е избран за автомобил на годината в Европа
през 1985 за което принос има и авангардната аеродинамична форма на
купето.В България е популярен с прозвището "капка". През 1987 г. за
първи път се появява кабриолет версията. За този модел обемЪТ на
двигателите е повишен съответно на 1 400, 1 800, както и нов 2 000 см3
двигател използван в GSi / Vauxhall Astra GTE версията. През 1988 г. се
появява нова по-мощна версия GSi/GTE мотора , оборудвана с 16 клапана и
два разпределителни вала, осигуряващи мощност от 156 к.с.(115 кв.).
В края на 80-те и началото на 90-те , Южно Африканската версия на
Кадет GSi кръстена Сюпърбос (Superboss), е екипиран с още по-мощен
двигател 170 к.с. (125 кв.) и носи състезателни успехи в тази страна.
Кадет Е е представен в Бразилия под името Шевролет Кадет (Chevrolet
Kadett), но комби версията с три врати се нарича Шевролет Ипанема
(Chevrolet Ipanema). Деу (Daewoo) използват базата на Кадет Е за модела
си Деу Льо Манс (Daewoo Le Mans) (по-късно Деу Сиело, Рейсър, Нексия -
Daewoo Cielo, Racer и Nexia), продавани в Южна Корея. В щатите под името
Понтиак Льоманс (Pontiac LeMans) и в Канада под името Паспорт Оптима
(Passport Optima).
Много добър избор. Заслужава си всеки лев количката! :)
ОтговорИзтриване